246,000تومان

درباره کتاب

کتاب تکه هایی از یک کل منسجم

نویسنده
مترجم
ناشر
زبان
فارسی
دسته موضوعی
تعداد صفحات
358 صفحه
سال انتشار
سال 1402
نوبت چاپ
363 بار چاپ شده
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
کد شابک
9786006452269

توضیحات

شما دارید به پرفروش ترین کتاب تاریخ ایران نگاه می کنید...
این کتاب برای افرادی پیشنهاد میشه  بدنبال خودشناسی و رشد شخصی هستن،کسانی که تمایل دارن با بخش هایی از دنیای ناشناخته روان خود آشنا بشن یا کسانی که دوست دارن روابط سالمی برقرار کنند و در ان صمیمیت ایجاد کنن.

این کتاب تا امروز به تعداد بیشماری از جمله خود من کمک کرده تا زندگی شادتر و معنی دار تری رو بسازیم.


مقدمه: کتاب “تکه هایی از یک کل منسجم” یکی از کتاب‌های معروف در حوزه خودشناسی و زندگی است. این کتاب، حاوی تکه‌هایی از یک کل منسجم است؛ کلی که هنوز تکمیل نشده، اما در مسیر پیداشدن و بیرون‌آمدن از ابهام است.

فصل اول: پیدا کردن خود: "شاید زندگی پیدا کردن بخش‌هایی از خودمان در تکه‌تکه‌هایی از یک کُلِ منسجم است. پیدا کردنی که به‌ اندازه‌ی یک عمر طول می‌کشد.
اگر زندگی را اینگونه ببینیم، هر فرد، هر رخداد و هر رابطه‌ای می‌تواند بخشی از ما را به خودمان بشناساند.

فصل دوم: ساختن جهان خود: ما یاد می‌گیریم که خودمان، شخص اول جهانمان هستیم و باید آن را بسازیم. در این صورت است که یاد می‌گیریم چطور دنیا، خوشبختی و آرامش‌مان را بر پایه حضور یا عدم حضور دیگران بنا نکنیم

فصل سوم: صمیمیت در روابط: صمیمیت یکی از پایه‌های اصلی یک رابطه سالم است که به افراد کمک می‌کند به سمت شکوفایی و پیشرفت قدم بردارند. در این کتاب از صمیمت صحبت می‌شود

خلاصه: کتاب “تکه هایی از یک کل منسجم” یک راهنمای عملی برای ایجاد روابط قوی، شبکه‌سازی موثر و بهبود مهارت‌های ارتباطی است. با خواندن این کتاب، می‌توانیم راه تبدیل شدن به یک فرد اجتماعی و محبوب را یاد بگیریم.

این کتاب برای افرادی که هنوز نتونستن رابطه احساسی و عاطفی عمیق ایجاد کنن یا از یک رابطه عمیق احساسی به تازگی خارج شدن و بدنبال یک التیام مناسب برای زخم های روحی خودشون هستن ، میتونه مناسب باشه

 

تمامی خدمات اين وب سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

تـمـامـی حـقـوق بـرای فـروشـگـاه کــتــابــوفــن مـحـفـوظ اسـت.